
שימוש באולפן עם מסך ירוק
השימוש באולפן ירוק הפך בשנים האחרונות לאחד מן הכלים המרכזיים בהם אנו עושים שימוש לצורך הפקות תדמית. מהו אולפן ירוק? אולפן ירוק כשמו הנו אולפן
השימוש באולפן ירוק הפך בשנים האחרונות לאחד מן הכלים המרכזיים בהם אנו עושים שימוש לצורך הפקות תדמית. מהו אולפן ירוק? אולפן ירוק כשמו הנו אולפן
אך מה קורה אם ישנו צורך להעביר שידור חי ממקורות איכותיים יותר ממצלמת סמארטפון, מה קורה אם רוצים גם להעביר סאונד בצורה נקייה, לשדר מכמה
הקלל את המסר השימוש באנימציה לצורך העברת מסרים הוא אחד הכלים הנפוצים בהם אנחנו משתמשים במוביט הפקות במיוחד כאשר הלקוח מבקש לתאר תהליך מסובך אודות
עד לפני זמן לא רב צילום סרטי תדמית מהאוויר היה אפשרי רק לחברות ולתאגידים מבוססים. כדי להפיק צילומי אוויר שכאלה היה צריך לשכור מסוק מיוחד
עד לפני מספר שנים המונח "מצלמת אקסטרים" לא היה קיים, פשוט כי לא היו מצלמות כאלו בנמצא. מצלמת אקסטרים היא מצלמה קטנה, איכותית מאוד, הניתנת
צילום סרטי תדמית – הכל מתחיל במצלמה במאמר זה נסקור את סוגי המצלמות הנפוצות כיום בהפקת סרטי תדמית. הבחירה בהם תלויה בסוג הסרט המצולם, בצרכים
בניגוד לצילום רגיל בו זוויות הצילום המופיעות בסרט תלויות באלו שצולמו על ידי הצלם ונערכו אל תוך הסרט על ידי עורך הווידאו, צילום ב-360 מעלות
כאשר באים לקדם ולשווק עסק, יש לבחון קודם כל את התקציב הכספי שיש ברשותו. מה הכוונה? אם מדובר על עסק קטן, סביר להניח שאין לו
אחד מן הכלים הפופולריים לצילום סרטי תדמית הוא מייצב תנועת המצלמה או בשמו בלועזית הגימבל. מדובר במתקן מיוחד למצלמה המורכב מתושבות מיוחדות ומשלושה צירים ממונעים
בהפקת סרט תדמית ישנן מספר אבני דרך: 1. פגישה ראשונית עם הלקוח והבנת צרכיו ומטרותיו: זהו שלב חשוב מאוד בתהליך כיוון שעבור רבים מלקוחותינו זו
מהי מציאות רבודה? Augmented reality ומה אפשר לעשות איתה? בתקופה האחרונה אנו שומעים יותר ויותר את צמד המילים AR המציינים את השם Augmented Reality
הפקת סרטון תדמית לעסק תורמת להבנה טובה יותר שלו בקרב לקוחות פוטנציאליים. בעידן שבו הלקוח פחות קורא ויותר צופה, שומע ומרגיש, סרטון תדמית לעסק הוא
בעידן שבו ישנה תחרות רבה מאד בין העסקים השונים, ולמעשה – כמעט בכל תחום, מוצאים עצמם בתי העסק מחפשים דרכים ייחודיות, ובעיקר אפקטיביות, כדי לקדם
צילומים באולפן הירוק הפכו לאחד מן הכלים הנפוצים בצילום והפקת סרטי תדמית אם בעבר עלות השכרת אולפן שידור עלתה הון עתק, היום האולפנים זמינים יותר, זולים
הכתובת המתבקשת להפקת סרט הדרכה סרטי הדרכה מספקים כלי הסברה יעיל לארגונים וחברות לצרכי פנים וחוץ כאחד. זהו כלי החוסך בהסברים פרונטאליים ומספק הסברה ויזואלית
כיצד ניתן להפיק סרט תדמית בתקציב מוגבל? כיצד תצליחו להפיק את סרט התדמית שלכם בתקציב מוגבל? מדוע טווח הצעות המחיר שקיבלתם מחברות הפקה שונות נע
הכל על צילומים ב-8K ומהו פורמט צילום? מהפכת הצילום הדיגיטלי מאפשרת שיפור הולך וגדל של הרזולוציה בה אנו מצלמים. מהי אותה רזולוציה? הרזולוציה מורכבת
כל מה שרציתם לדעת על הפקת סרטונים לפייסבוק וליוטיוב תחום הפקת סרטוני וידאו הפך כיום לחלק בלתי נפרד מפלטפורמות המדיה החברתית הקיימות היום. מה שבעבר
מה זה מיתוג מעסיק ואיך זה טוב לעסק שלכם לכל חברה יש מוניטין שכולל רמות שונות של השפעה. הוא יכול לכלול דעות ומחשבות שונות על
איך לקדם השקת מוצר באמצעות סרטון אנימציה לסטארטאפ העידן הדיגיטלי בו אנו חיים כיום מחייב את כולנו להתאים את הפתרונות השיווקיים שלנו לטכנולוגיה המובילה. כמעט
הפקת סרטון תדמית באנגלית – מדריך למתחילים תכני וידאו הפכו לבסיס של עולם התקשורת והפרסום בכלל ושל המדיה החברתית בפרט. עם מיליוני צופים בכל רחבי
מדריך למתחילים: שיווק באמצעות סרטונים שיווק באמצעות סרטוני וידאו היא אסטרטגיה עסקית שנועדה למשוך לקוחות ושותפים פוטנציאלים אל העסק או החברה שלכם. זהו למעשה החלק
מוביט הפקות – MovieT
בין שירותינו
הפרויקטים שלנו
האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב