כיצד ניתן להפיק סרט תדמית בתקציב מוגבל?

כיצד תצליחו להפיק את סרט התדמית שלכם בתקציב מוגבל? מדוע טווח הצעות המחיר שקיבלתם מחברות הפקה שונות נע בטווח רחב מידי המקשה עליכם לקבל החלטה? במאמר זה נספק לכם מספר כלים שיסיעו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ולמצוא את חברת ההפקה המושלמת עבור סרט התדמית שלכם.

רבים שואלים אותנו איך זה יכול להיות שעבור בקשה זהה לצילום סרט תדמית שהגישו הם קיבלו קשת רחבה של מחירים השונים זה מזה בעשרות ולעיתים אף במאות אחוזים. מדוע אין מחירון זהה או לפחות מחיר שוק לסרט תדמית? את התשובה לשאלה הזו נספק באמצעות דוגמה מהחיים:

לקוח צלצל אלינו וטען כי המחירים שאנו גובים עבור סרטי התדמית שלנו הם גבוהים משמעותית מהצעה שהוא קיבל מחברה אחרת. ״השבוע הזמנתי מכונית חדשה״ ציין, ״ולאחר שבדקתי בסוכנות אחת קיבלתי הצעה זולה משמעותית בסוכנות אחרת, בה גם סגרתי את העסקה״. מדוע אנחנו לא יכולים לבוא לקראתו כמו בסוכנות המכוניות ולתת לו מחיר טוב יותר עבור אותו מוצר? את התשובה לשאלה נפרק לשני חלקים: החלק הראשון יתייחס לשאלת הלקוח עבור ההנחה: כאן אנחנו יכולים להיות יצירתיים ואף לבצע התמחרות מול המתחרים שלנו, ולספק הנחה ללקוח. זאת בתנאי שמדובר בדיוק באותה עבודה. וזה מוביל אותנו לחלק השני של התשובה שלנו: האם אנחנו מדברים על אותו מוצר בדיוק? סביר להניח שלא.  לעולם סרט אחד לא יהיה זהה לסרט אחר ובוודאי שלא כאשר מדובר בשני סרטים המופקים על ידי אנשים שונים קל וחומר על ידי חברות שונות.  כאשר מדובר במוצר ״מדף״ כמו אבקת כביסה או מכונית כפי שהופיעה בדוגמא, ניתן להשוות מחירים בין ספקים שונים היות והמוצר שעומד להשוואה זהה לחלוטין. סרט תדמית הוא למעשה יצירה אומנותית. האם קיימים שני אמנים שונים שיכולים לתמחר מחיר זהה לתמונה שהם מציירים? מהו בסיס ההשוואה ביניהם? גודל הציור? סוג הצבע בו עשה שימוש? הוותק והשם שיש לאותו צייר? האם ניתן לפנות לשני ציירים שונים ולבקש מהם הצעת מחיר עבור ציור שמן בגודל זהה ולצפות מהם למחיר זהה? התשובה לשאלה ברורה.


צילום סרט תדמית במוביט הפקות

מה ניתן לעשות?

אם כן מה ניתן לעשות? כיצד אפשר לקבל הצעת מחיר ממספר חברות ולדעת אצל מי ההצעה טובה ומשתלמת יותר?

התשובה לכך פשוטה נסו ליצור בסיס השוואה זהה. העבירו רפרנס של סרט שאהבתם ובקשו מחברת ההפקה הצעת מחיר לסרט זהה ככל האפשר באלמנטים שבו: באורך ובשפה הוויזואלית המרכיבה אותו. נסו להיות מדויקים ככל האפשר.  שימו לב לכל האלמנטים בסרט: האם הוא מצויר? מצולם? האם האיור או דו ממדי או הדמיית תלת? האם הצילומים בסרט צולמו על ידי המפיקים או אולי מדובר בצילומי מאגר תמונות קנוי? אל דאגה, אנו לא מצפים ממכם לדעת את כל התשובות לשאלות הללו ונוכל לסייע לכם בתשובות. שאלות נוספות שכדאי להגדיר: שפת הסרט במקור, האם ישנם שחקנים, גרפיקה מיוחדת? מוזיקה מקורית? האם ישנן כותרות תרגום? ועוד.

לא הצלחתם?

זה השלב שבו אתם צריכים להניח בצד את בסיס ההשוואה הזהה ולנסות להבין מדוע החברה אותה אתם בוחנים הציעה לכם מחיר שונה. מה צריך לבחון? האם מצאתם בתיק העבודות שהוצג לכם סרטים שאהבתם? האם ישנו מגוון עבודות המספק אתכם? כיצד התרשמתם מרמת הביצוע של העבודות אותם ראיתם? האם חזרו אליכם בטווח סביר לאחר הפניה? האם הייתה כימיה טובה בשיחה ביניכם? מי חזר אליכם? האם נציג? בעל החברה? האם קיבלתם המלצות על החברה? מהו הוותק של החברה? מי הם האנשים העומדים בראשה? מי הם האנשים המועסקים בה? מהי רמת הניסיון שלהם? האם ההצעות שקיבלתם מהם לביצוע הסרטון היו מספקות, קריאטיביות, חדשניות? האם הרגשתם שאתם בידיים טובות?

קיימו פגישה אישית במשרדי החברה ובקשו פרטים נוספים אודות תהליך ההפקה.

לאחר מכן קבלת ההחלטה תהיה פשוטה יותר.

בהצלחה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

 

 

צילומי מוצר

 

 

FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY

 

 

סרטוני הדרכה

 

 

green

 

 

kia picanto press driving event

 

 

צילומי אוויר

 

 

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

 

 

NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017

 

 

tri-150408-088

 

 

tri-150408-127

 

 

סרט תדמית לעסק

 

 

 

 

 

 

IMG_6137

 

 

DCIM100MEDIADJI_0886.JPG

 

 

IMG_3574