הפקת סרטון תדמית באנגלית – מדריך למתחילים

תכני וידאו הפכו לבסיס של עולם התקשורת והפרסום בכלל ושל המדיה החברתית בפרט. עם מיליוני צופים בכל רחבי העולם, סרטון מוצלח יכול לעשות את כל ההבדל בין הצלחה מסחררת לעסק לבין השקעה כספית שירדה לטמיון. 

אנו חיים בעידן שבו אנו חשופים למסרים רבים לאורך כל היום וכפועל יוצא מכך, סף הריכוז שלנו כצופים אורך כמה שניות בלבד, לכן על מנת להצליח לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד, יש להשקיע בסרטון שפונה אליהם בצורה ישירה ומדויקת. אם התוכן הוויזואלי והמסר שבעל העסק מעביר בסרטון לא מושך את תשומת הלב מהרגע הראשון, הלקוח הפוטנציאלי ימצא את עצמו מדלג מהר מאוד ובלי לחשוב על זה יותר מידי- לסרטון הבא. 

אין עוררין על כך כי פניה ללקוחות פוטנציאלים מעבר לים צריכה להתבצע בשפתם וככל שנהיה יותר מדויקים עם קהל המטרה שלנו, כך נמקד יותר את השיווק.  כמובן שלא נרצה להפיק עשרות סרטונים בשפות שונות בשל תקציב לא הגיוני הכרוך בכך, לכן הבחירה באנגלית כשפה בעלת המכנה המשותף הרחב ביותר כיום לשיווק בני״ל בעולם היא הבחירה המושכלת לכך. 

כדי לעזור לכם ליצור סרטון תדמית אטרקטיבי שפונה לקהל יעד בין – לאומי יצרנו את המדריך למתחילים להפקת סרטוני תדמית באנגלית. במדריך תוכלו למצוא מידע על החשיבות של יצירת סרטוני תדמית איכותיים לעסק שלכם ועצות לפנייה לשוק בינלאומי.

מה זה סרטון תדמית ולמה כדאי שיהיה לכם אחד כזה?

כדי שאנשים יקנו, ישקיעו או ייחשפו אליכם הם צריכים לדעת שאתם קיימים. הדרך היעילה ביותר כיום להגיע לקהל יעד היא לפנות אליו על ידי יצירת תכני וידאו מעניינים ואטרקטיביים. סרטון תדמית עושה בדיוק את זה. סרטון תדמית הוא אמצעי חזותי לספר את הסיפור של העסק שלכם לקהל לקוחות פוטנציאלי, בצורה שתחבר אותו אליכם ואל המוצר או השירות שאתם רוצים לקדם. 

סרטון תדמית יכול לקדם כאמור עסק, מוצר, שירות, מבצע או אירוע ולעודד את הלקוחות לפעול או לכל הפחות להכיר את הדבר אותו אתם מנסים לקדם. כפי שציינו כאשר מדובר בקידום עסק שפונה לקהל בין – לאומי, מומלץ ליצור סרטי תדמית באנגלית שיפנו אל הקהל בשפה שהוא מבין. 

סרטון תדמית באנגלית ישפיע רבות גם על ההכרות עם העסק או החברה שלכם וגם על החשיפה והמכירות. סרטון טוב יכול להסביר לצופים איך המוצר או השירות שלכם פותר בדיוק את הבעיה שיש להם, מדוע הוא הבחירה הטובה ביותר עבורם ואיך הוא ישפיע על חייהם לטובה, כל זאת בכמה דקות בודדות של צפייה. 

יש סוגים שונים של סרטוני תדמית שמקדמים מטרות שונות. אפשר למשל ליצור סרטון תדמית באנגלית שמספר את הסיפור מאחורי החברה או העסק ויכול לשמש בכנסים, פגישות עסקיות ובאתר החברה או למשל ליצור סרטון על מוצר ספציפי לאירוע השקה של מוצרים חדשים. ישנם סרטוני תדמית באנגלית שכל מטרתם היא בגיוס כספים ובחיפוש משקיע לחברה. במקרה זה החשיפה באנגלית תעשה את כל ההבדל. 

על פי סקרים שנעשו בקרב בעלי עסקים, יצירת סרטוני תדמית באנגלית הייתה השקעה משתלמת לעסק שהובילה לעלייה משמעותית במכירות. גם לקוחות רבים מספרים על העדפותיהם בלימוד אודות מוצר או שירות על ידי צפייה בסרטון תדמית, לפני פגישה פרונטלית כזו או אחרת. 

אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא ולהרחיב את קהל הלקוחות, נסו ליצור סרטון תדמית באנגלית שימשוך את תשומת הלב שלהם מהרגע הראשון ויראה שהעסק שלכם הוא עסק בינלאומי מצליח. על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, בחרו חברת הפקת סרטוני תדמית מנוסה שתעזור לכם ליצור סרטון יצירתי, מדויק ומקצועי.

 

חברת מוביט הפקות היא חברה להפקת סרטוני תדמית עם ניסיון של שנים בתחום והצלחה מוכחת בהפקת סרטוני תדמית באנגלית לחברות ולעסקים מובילים. למידע נוסף ולקביעת פגישה אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 050-3344055 או לכתובת מייל [email protected]

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

צילומי מוצר

FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY

סרטוני הדרכה

green

image001

kia picanto press driving event

צילומי אוויר

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017

tri-150408-088

tri-150408-127