סרטי הדרכה 

מנהלי חברות, מנהלי שיווק ומנהלים לוגיסטיים רבים, בוחרים לשלב ולהטמיע באתרים הרשמיים שלהם סרטוני הדרכה. לרוב, סרטונים אלו יהיו מונפשים ומשולבים בקריינות, זאת על מנת שהסרטונים יסייעו ללקוחות באופן האפקטיבי והמהיר ביותר בכל הקשור לתפעול המוצרים, להבנת שירות מסוים, או תחזוקה ועבודה שוטפת. 

הפקת סרטוני הדרכה איכותיים ומקצועיים, עשויים להקל במידה רבה על עובדי החברה, במיוחד על צוות התמיכה הטכנית ושירות הלקוחות. זאת משום, שכאשר מופיע ללקוחות מידע זמין, קל להבנה ונגיש בכל הנוגע לתפעול המוצרים והשירותים השונים, מטבע הדברים,  פחות יפנו לשירות הלקוחות על מנת שאלו יסייעו להם. כמו כן, בהסתכלות לטווח הארוך, הפקת סרטון הדרכה עשויה להפחית במידה מסוימת הוצאות לטווח הארוך בכל מה שקשור לשירות לקוחות ותספק שירות יעיל, נוח ומהיר יותר.

מי צריך הפקת סירטוני הדרכה

כאמור, חברות וארגונים שונים המציעים מוצרים ושירותים למיניהם, יכולים להנות מסרטוני הדרכה באתרים הרשמיים שלהם. בין אם מדובר בחברה המשווקת מוצרים פיזיים (בעיקר אלקטרוניים), אשר נדרשת אוריינות מינימלית על מנת לעבוד איתם באופן שוטף, או בין אם מדובר בחברה המספקת שירותים שונים כמו חברות הייטק, סרטי הדרכה יכולים לסייע בצורה יעילה למדי. 

הפקת סרטי הדרכה – יתרונות

כל אלה עלולים להביא לטעויות מצד הלקוחות ומכאן למסכת בעיות כמו:

דגשים בהפקת סרטוני וידאו

על מנת להפיק סרטי הדרכה אפקטיביים ומקצועיים ביותר, חשוב לזכור את הדגשים הבאים:

מוביט הפקות– סרטי הדרכה מקצועיים

על מנת ליצור סרטי הדרכה מקצועיים, שיעבירו את המידע החיוני בצורה הטובה ביותר, מומלץ לשכור שירותי חברת הפקה מקצועית ומנוסה, כמונו.

אנו במוביט הפקות, מתמחים כבר מעל עשור בהפקת סרטי הדרכה מקצועיים ואיכותיים, תוך שימוש בציוד הצילום, העריכה והסאונד המקצועיים ביותר. אצלנו תוכלו להנות מליווי אישי בכל תהליך הפקת הסרטון עבורכם.

לכל שאלה צרו אתנו קשר:

טלפון: 073-3744753

מייל: [email protected]

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

צילומי מוצר

FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY

סרטוני הדרכה

green

image001

kia picanto press driving event

צילומי אוויר

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017

tri-150408-088

tri-150408-127