פעם כשחברה רצתה להפיק סרט פרסומת היא הייתה חייבת להעסיק משרד פרסום שהעסיק תקציבאים, אנשי קופי, קראייטיב וארט ואלו העסיקו חברות הפקה שהעסיקה במאי פרסומות, עוזר במאי ראשון שני ושלישי, צלם מקליט, תאורנים, אנשי דולי וגריפ ציוד נערת מים, קייטרינג ועוד. וכל אלו הגישו לך את החשבון.
היום הפקת פרסומות הפכה לנגישה יותר וזולה יותר ומתאימה גם לחברות קטנות. חברה שמעוניינת להפיק כיום סרט פרסומת יכולה לעשות זאת בעלויות סבירות ביותר. אנחנו 'מוביט הפקות' מסוגלים לתת לכם את הפתרונות הקריאטיבים לרעיונות השיווקיים שלכם, וזאת מבלי לקרוע לכם את הכיס. אנו מעסיקים את מיטב הכותבים הצלמים והבמאים כדי לסייע לכם להעביר את המסרים שלכם בכל מדיה שתרצו.
נסו אותנו.
פרסומת שהפקנו לחברת קולדר ושודרה בערוצים המסחריים
בתחילת הדרך בימים בהם שלט כאן ערוץ 1 פרסומות שודרו אך ורק בקולנוע ועלות הפקת סרטי פרסומת כמו סרט קצר. לאחר כניסת הערוצים המסחריים החלה בארץ תעשייה שלמה של הפקת פרסומת. תחילה בערוץ 2 לאחר מכן הצטרף ערוץ 10 וכיום יש גם את ערוץ 20 ו-24 שחיים אף הם על הכנסות מפרסומות בלבד. ערוץ 2 התפצל ובעצם להפך לשני ערוצים מסחריים המשדרים כל השבוע.
בהפקת סרט פרסומת חשוב להבדיל בין העלויות הישירות לחברת ההפקה המצלמת את הסרט לבין עלות רכישת זמני השידור במדיה. בראש פירמידת המחירים עומדים זכייני הערוצים המסחריים. הם מודדים את אחוזי נתוני הצפייה של התכניות שלהם ברייטינג והתוצאות מאפשרות להם לדעת באילו תכניות יש להם אחוזי צפייה גבוהים יותר ובאילו פחות, ובכך לתמחר את מחירי רצועות הפרסומות המוטמעות בהם. ככל שהתכנית בעלת רייטינג גבוהה יותר גובה הזכיין תשלום גבוה יותר עבור רצועת שידור וההפך. רצועות השידור הללו נרכשות ומשווקות לרוב על ידי חברות מדיה המתמחות בסחר מסוג זה.
מחירי הערוצים המסחריים אינם נגישים למרבית המפרסמים. אמנם נדרשים רק כמה עשרות אלפי שקלים בודדים כדי להפיק סרט פרסומת קצר אך נדרשים מאות אלפים רבים כדי לקנות רצועות שידור בזמני שיא בערוצים המסחריים. מה שמוציא מהמשחק את מרבית החברות הקטנות והבינוניות. פרסומות אינן חייבות להיות משודרות בערוצים המסחריים. כיום ניתן בתקציבים סבירים בהחלט להפעיל חבילות פרסום אפקטיביות במדיה הדיגיטלית. בשיווק אינטרנטי ברשתות החברתיות כמו, ב-Facebook, Instagram או Youtube אפשר להשיג מסה קריטית של פרסום, ולהשיג אפקטיביות גבוהה וכל זאת בתקציבים סבירים.
פרסומת לוויטמינים שהפקנו מפורסמת ב- Youtube וברשתות המדיה
פרסומת טובה תדע לשלב בתוכה תכנים בעלי ערך בידורי. ללא מסר חכם, מפתיע או חצוף, עלולה הפרסומת לחלוף מעל עיני הצופים ולא תהיה זכירה. בהפקת פרסומת אין גבול לקריאטיביות, למקוריות וחשיבה מחוץ לקופסה. בהפקת סרט פרסומת חשוב למצוא את התמהיל הנכון, על מנת שהצפייה תוכל לגעת בצופים ובשלב מאוחר יותר להניע אותם לפעולה. פרסומות המשלבות רגש והומור למשל נוטות למשוך יותר את קהל הצופים בהן ומסייעות להמרת צופים פסיביים לקונים אקטיביים.
מוביט הפקות – MovieT
בין שירותינו
הפרויקטים שלנו
האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב