בעידן שבו ישנה תחרות רבה מאד בין העסקים השונים, ולמעשה – כמעט בכל תחום, מוצאים עצמם בתי העסק מחפשים דרכים ייחודיות, ובעיקר אפקטיביות, כדי לקדם ולחשוף את שירותיהם או מוצריהם לכמה שיותר לקוחות קיימים וחדשים. באמצעות סרט תדמית ניתן לשווק את העסק באופן קריאטיבי ויעיל מאד, ולשלב בו אלמנטים רבים המסייעים בכך. בין אם זה סרט תדמית לעמותה, סרט תדמית לבתי ספר/מוסדות חינוך או סרט תדמית לכל עסק או חברה, האפשרויות הן רבות והסוג הוא לעשות את זה נכון ולהיעזר בשירותיהם של המומחים.
לסרטוני תדמית ישנם יתרונות רבים. הם מאפשרים לצופים בהם לקבל תמונה חשובה על העסק או על החברה, המוצגים בסרט ולהבין קצת יותר לעומק מה בדיוק הם מציעים. עבור העסק או החברה הבוחרים להפיק סרט תדמית, מדובר בפתרון שיווקי מצוין, העוזר בהגדלת הרווחים.
באמצעות סרטון מסוג כזה ניתן לקשר בין תפיסות שונות לבין המותג – כמו: מקצועיות, אמינות, איכות ועוד וגם לשים דגש על היתרונות של המוצר או של השירות ועל כל מה שמבדיל את העסק או את החברה מהמתחרים. כמובן שקשה להתעלם גם מהעובדה שישנם כיום כלים טכניים רבים ומשוכללים מאד שיכולים לסייע בכך ולהפוך כל סרטון תדמית לסרט מקצועי של ממש. באמצעות כלים אלה מביאים אל הסרט יצירתיות רבה, צבעוניות שאין כמותה ובמקרים מסוימים גם אפקטים מרהיבים שמוסיפים נופך מיוחד.
ישנם סוגים סרטי תדמית שונים, כאשר כל סוג נועד לספק מענה לצרכים אחרים ובנוי, באופיו, באופן שונה מעט. סוגים אלה נבנים תוך התייחסות מלאה לדרישותיו של הלקוח ולאחר תכנון מדוקדק על מנת להגיע לתוצאה הרצויה – לסרטון שימשוך את העין ובמיוחד את הלקוחות.
סרט תדמית לעמותה נועד לקדם את העמותה ולספר הן למשקיעים בה והן למעוניינים ללמוד עליה או להשתלב בה במה היא בדיוק מתמחה, באילו פעילויות היא מעורבת ובמה היא עוסקת. כאן, מדובר בסרט שנועד לספק מידע חשוב ורלוונטי מאד עליה, על מנת למשוך משקיעים פוטנציאליים וגם אחרים, שירצו לקחת בה חלק.
סרט תדמית למוצר, שלא כמו סרט תדמית שנועד לקדם ולפרסם עמותה, נדרש להיות שיווקי במיוחד. בסרט כזה יהיה שימוש רב מאד באלמנטים המעוררים רגשות חיוביים, שניתן יהיה לקשור אותם ישירות למוצר שעבורו יוצר הסרט. סרט תדמית למוצר חייב להיות קולע, להעביר את המסר במהירות ובבהירות ולעשות זאת באמצעות פתרונות ויזואליים מיוחדים, המושכים את העין.
סרט תדמית לבתי ספר/מוסדות חינוך יספר לרוב על הפעילויות השונות המתקיימות בבית הספר, יציג כיצד נראה המרחב שבו, כיצד נראות הכיתות וגם מי הוא הצוות שפועל בו. הוא ייתן דגש רב מאד על האווירה שבמקום, על ההישגים שאליהם מגיעים התלמידים וגם על השיעורים השונים שנערכים בו. הוא ייתן מקום ודגש רב מאד לחוזקות של בית הספר, לעומתי בתי ספר אחרים, וליתרונות הרבים שהוא מציע.
ישנן כיום לא מעט חברות שמציעות אפליקציות, המספקות מענה לצרכים שונים. כדי לפרסם, לשווק ולחשוף את האפליקציות האלו באמצעים יעילים, ניתן ליצור סרט תדמית לאפליקציה שיציג אותה בצורה הטובה ביותר. באמצעות סרט תדמית לאפליקציה ניתן להציג את יתרונותיה לעומת אפליקציות אחרות, את הסיבות מדוע כדאי להשתמש גם בה וכמובן לתת את הדגש למענה הייחודי שעליו היא עונה.
4.פוסט פרודקשיין: לאחר סיום ימי הצילום אנו מתחילים את שלב הפוסט פרודקשיין כלומר השלב שלאחר ההפקה, חומרי הגלם שנאספו מימי הצילום מועברים לעורך הוידאו שלנו שמתחיל את תהליך העברתם למחשב המדיה שלנו.
במחשב ישנן מספר תוכנות עריכה אליהן מועלים החומרים ומתחילים תהליך של קידוד מיוחד על מנת שיתאימו לעבודה חלקה ורצופה על הפרויקט. העורך בוחר מוזיקה מתאימה לקצב הסרטון, מקליט קריינות זמנית ומתחיל בעריכה של חומרי הגלם על מנת לבנות שלד ראשוני של הסרט על המחשב. שלב זה נקרא OFF LINE ובסיומו מועבר הסרט הראשוני לאישור הלקוח.
לאחר אישור הסרט מתחיל השלב השני והוא דיוק הבחירות של השוטים שנכנסו לסרטון, החלפת הכותרות הזמניות שנבנו בכותרות קבועות ויפות יותר במערכת האפטר אפקטס, מיקס סאונד ותיקון צבעים שלב עריכה זה נקרא ON LINE ולאחריו מועבר הסרט לאישור הלקוח.
בסיום התהליך הסרט עובר קידוד מיוחד המתאים לשידור במדיה בה בחר הלקוח והסרט הגמור נשלח לשידור.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! ישנם המון פתרונות קריאטיבים היכולים לבוא בחשבון ולכן אנו נפגש עמכם, נלמד את הצרכים שלכם ונוכל לתת לכם את הפתרון המתאים ביותר.
התשובה לשאלה הזו משתנה כמובן בהתאם להיקפו של הפרויקט, אולם ניתן לדבר על ממוצע של שבועיים שלושה להפקת סרטון תדמית בתקציב ממוצע.
מהשלב הראשון ועד לקבלת הסרט לידכם אתם בשליטה מלאה על התהליך. אנו נפגשים, לומדים על הצרכים שלכם, כותבים תסריט ומעבירים אותו לאישורכם, מציירים סטורי בורד ומעבירים לאישורכם, שני האלמנטים הללו מאפשרים לכם להבין באופן מלא איך יראה הסרט שלכם, בנוסף אתם נוכחים ביום הצילומים, ובשלב עריכות הווידאו אתם מקבלים את הסרט להערות בשלב ה-OFF LINE ולאחריו. (על שלבי העריכה ראה תשובה למעלה אודות הפוסט פרודקשיין) כמובן שתוך כדי התהליך אנחנו בקשר רציף אתכם וגמישים לשינויים שאתם מעלים.