צילום תדמיתי לעסקים 

בעידן בו המידע על כל עסק או ארגון, זמין ונגיש לכל דורש, קיימת חשיבות גדולה ליצירת נוכחות חזקה וכובדת ברשת. צילומי תדמית מקצועי, חיוני למדי לבתי עסק קטנים וחברות גדולות, אשר מבקשות לפרסם עצמם ואת השירותים שהם מציעים. כמו כן, תמונות תדמית מקצועיות, יכולות ליצור מענה מקצועי ושיווקי חשוב בעל משמעות גדולה. צילום תמונות עסקיות טוב ומקצועי יעניק ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים, אפשרות לראות מול מי הם עובדים ולהכיר את הפנים שמאחורי העסק.

צילומי תדמית עסקי  – מחירים

ברוב המקרים, צילום תדמית עסקי יתומחר לפי שעת צילום, כאשר הצילומים עצמם נמשכים לכל הפחות כשעתיים. מחיר צילומי תדמית נע בטווח המחירים שבין 1500- 2500ש"ח. מחיר זה לרוב יכלול צילומי תמונות סטודיו של כשעתיים, הכוללים חשיבה על קונספט, אווירה ועיבוד תמונות בסיסי..

 מה משפיע על מחירי הצילומים

צילום פורטרט עסקי – כללים חשובים

מוביט הפקות– צילום פרופיל עסקי

על מנת להנות מצילומי תדמית איכותיים לעסק ולצוות העובדים, כדאי לרכוש את שירותיה של חברת הפקות וצילום המתמחה בתחום, כמונו.

אנו במוביט הפקות, מתמחים כבר מעל עשור בצילומי תדמית איכותיים ומקצועיים לעסקים. אצלנו תוכלו להיות בטוחים כי הצילומים ייעשו בעזרת ציוד הצילום האיכותי ביותר ויעברו עריכה בתוכנות העריכה המתקדמות ביותר. כמו כן, אצלנו תוכלו להנות מליווי אישי בכל תהליך הצילום עבורכם.

לכל שאלה צרו אתנו קשר:

טלפון: 073-3744753

מייל: [email protected]

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

צילומי מוצר

FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY

סרטוני הדרכה

green

image001

kia picanto press driving event

צילומי אוויר

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017

tri-150408-088

tri-150408-127