איך לקדם השקת מוצר באמצעות סרטון אנימציה לסטארטאפ

העידן הדיגיטלי בו אנו חיים כיום מחייב את כולנו להתאים את הפתרונות השיווקיים שלנו לטכנולוגיה המובילה.  כמעט שאין צורך להכביר במילים כדי להסביר את החשיבות שבבחירה בסרטוני וידאו על מנת לקדם את המטרות השיווקיות של כל סטארט אפ. עובדה ידועה היא שהשימוש בסרטוני וידאו לסטארטאפים מוביל לאפקטיביות גבוהה יותר, חשיפה, הדרכה או הסבר אודות המוצר החדשני שלכם, יותר מכל סוגי השיווק האחרים. השימוש פלטפורמות המדיה החברתית המאפשרות העלאת סרטונים וקידום מכירות לקהל הרחב מגבירות כמובן את החשיפה שלכם ומאפשרות לסארטאפ שלכם לבלוט מעל המתחרים. 

קידום של השקת מוצר חדש על ידי הפקת סרטון לסטארטאפ יכולה להגדיל את החשיפה לציבור ולמשקיעים פוטנציאלים, כמו גם לבסס את מעמד החברה כחברת סטארטאפ מתקדמת ומובילה. אך כאשר עוסקים במוצר חדש, במיוחד בתחום ההיי-טק ובמיוחד בשוק התחרותי של היום, צריך לדעת להציג אותו בצורה פשוטה ובהירה. 

לכן, במקרה של השקת מוצר לחברת סטארטאפ, מומלץ ליצור סרטון אנימציה לסטארטאפ שעוזר לפשט מושגים מורכבים ולהציג בצורה ויזואלית את תכונות ויתרונות המוצר.

איך לקדם השקת מוצר באמצעות סרטוני אנימציה?

אם אתם רוצים לשדר מקצועיות, אתם צריכים לעבוד עם מקצוענים. קורה לא אחת שסטארטאפ מנסה ליצור סרטונים שיווקיים בצורה עצמאית, והתוצאה המקבלת אינה מקצועית דיה. די במבט חטוף על התוצאה כדי ללמד שמדובר בסרט שאינו יכול לייצג את הרעיון המוצר או השירות החדשניים של אותה חברה באופן מקצועי. הדבר קורה בחלק מן המקרים לחברה בתחילת דרכה בה כל שקל הולך לפיתוח המוצר החדש, אולם השקעה בסרטון שיווקי איכותי תחזיר את עצמה במהירות ותקרב אתכם ליעד המבוקש. 

צריך לזכור כי הצופה הממוצע בסרטון שכזה אינו מבין באנימציה, עיצוב, קריינות או עריכה, אך הוא יידע בקלות רבה לזהות סרט שהופק במקצועיות מהשנייה הראשונה של הצפייה בו. נסו לשאול את עצמכם האם הייתם משקיעים ולו שקל אחד בחברה שהסרט שלה אינו מושך את העין מבחינה מקצועית? 

סרטוני שיווק עסקיים שכאלו אמורים למשוך את תשומת ליבו של הצופה בהם במהירות רבה שכן אם לא, הוא יעבור תוך כמה שניות לדבר הבא. לכן על סרטוני מוצר להיות מעניינים ויזואלית. סרטון אנימציה יכול להביא לתוצאות מצוינות מבחינת משיכה ויזואלית ביצירת צבעים, דימויים וסביבת התרחשות שאי אפשר לייצר במציאות. 

יתרון נוסף של הפקת סרטון באנימציה החיסכון בעלויות הפקה גבוהות כמו עלויות צילומים, העסקת שחקנים, צוות הפקה מלא וציוד משלים. העבודה על סרטון אנימציה מתרחשת כולה בסטודיו וכוללת צוות שעובד ישירות עם הלקוח. 

הסרטון הגמור יכול לשמש לקידום המוצר בכל הפלטפורמות הקיימות, בין אם באתר החברה, בכנסים ומפגשים עסקיים, ההשקה הרשמית וכמובן במדיה החברתית. 

במדיה החברתית כאמור, יש כיום לא מעט אפשרויות לקידום בחינם או בתשלום שיכולות להקפיץ את החשיפה לחברתכם או למוצר שלכם ולתרום רבות לפיתוח ולשיווק. אפליקציות כמו טיקטוק, יוטוב, פייסבוק, אינסטגרם ועוד מציעות שירות למיליוני אנשים ברחבי העולם וחושפות אותם לתכנים אישיים, חברתיים ועסקיים בקצב מסחרר.

 

אז אם אתם רוצים לקחת חלק מהעידן הדיגיטילי ולקדם את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר, אנחנו בחברת מוביט מציעים לכם בדיוק את זה. סרטוני האנימציה שלנו מביאים בהירות, הומור ויצירתיות לקידום המוצר או החברה שלכם ויעזרו לכם להגיע לקהל היעד בצורה נגישה ומשתלמת במיוחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

צילומי מוצר

FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY

סרטוני הדרכה

green

image001

kia picanto press driving event

צילומי אוויר

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017

tri-150408-088

tri-150408-127