מדריך למתחילים: שיווק באמצעות סרטונים

שיווק באמצעות סרטוני וידאו היא אסטרטגיה עסקית שנועדה למשוך לקוחות ושותפים פוטנציאלים אל העסק או החברה שלכם. זהו למעשה החלק הוויזואלי המרכזי ביצירת התוכן השיווקי שלכם המכיל תמונות, סרטים, ותוכן כתוב. אולם מה שהופך תוכן וידאו לתוכן מוצלח זה לא רק ההיבט הוויזואלי, אלא בעיקר מספר האנשים שצופים בתוכן הזה בכל רגע נתון.

בימינו אנשים מבלים את מרבית יומם מול המסכים. הרבה מן הזמן הזה עובר מול סרטוני וידאו במדיה החברתית ובערוצי הטלוויזיה השונים מה שמוביל לחשיפה אל אינסוף מסרים שיווקיים שונים. לכן, זה לא מפתיע שבחירה ביצירת פרסום באמצעות סרטונים היא הבחירה המועדפת על תאגידים, ארגונים, חברות ועסקים. כדי לעזור גם לכם ליצור אסטרטגיה ראשונית לשימוש בסרטוני וידאו לקידום החברה או העסק שלכם, יצרנו עבורכם מדריך קצר בנושא שיווק באמצעות סרטונים.

סרטון תדמית לעסק

כיצד ליצור אסטרטגיה שיווקית באמצעות סרטונים

על מנת להצליח ביצירת תוכן וידאו איכותי צריך לפעול בצורה מחושבת ואסטרטגית. האסטרטגיה היא זו  שתכווין את תהליכי השיווק שלכם ותאפשר עבודה מבוקרת על פי תקציב, זמנים, שלבי הפקה ועוד. לכן, חשוב ליצור אסטרטגיה כתובה וברורה כצעד ראשון בתהליך השיווק באמצעות וידאו.

להלן רשימה קצרה של צעדים שיש לקחת על מנת לבנות אסטרטגיה שיווק מוצלחת:

  1. הגדירו מהן המטרות שהווידאו צריך להשיג: האם אתם רוצים לעורר מודעות למותג שלכם בקרב קהלים חדשים? האם אתם רוצים שהווידאו יפנה לקהל עם בעיה מסוימת שאתם יודעים לפתור? האם אתם רוצים לקדם מכירות באמצעות חשיפה מוגברת? יתכן שהתשובה לכל השאלות האלה היא כן, אבל בתור התחלה נסו להתמקד בדבר שחשוב לכם ביותר כרגע.
  2. מצאו את קהל היעד אליו אתם מכוונים: הגדרת קהל היעד מאפשרת ליצור סרטון שפונה אליהם בצורה היעילה והאטרקטיבית ביותר. חשוב לדעת מיהם האנשים שצריכים את המוצר או את השירות שאתם מספקים ואיפה הם נחשפים לתכני וידאו ולסרטונים.
  3. חשבו על הסיפור אותו אתם רוצים להעביר: זהו חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק שיכול להיות מהנה במיוחד אך גם קשה במיוחד. רובנו לא מתורגלים לספר את הסיפור שלנו בצורה מעניינת וסוחפת אבל זהו דבר חיוני להצלחה אישית, מקצועית ועסקית. נסו לחשוב על הסיפור כמסע שמתחיל במטרה, עובר דרך קונפליקטים וקשיים ומגיע עד למציאת פתרונות יצירתיים.

green

אנחנו בחברת מוביט יודעים כמה חשוב ליצור סרטוני וידאו איכותיים כדי לקדם את החברה שלכם, ועם ניסיון של שנים ביצירת סרטוני תדמית וסרטונים שיווקיים לחברות מובילות, הפכנו למקצוענים בתחום. נשמח להעמיד לרשותכם את כל הכלים המקצועיים והניסיון שלנו ליצירת סרטון וידאו שיווקי מנצח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

צילומי מוצר
FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY
סרטוני הדרכה
green
image001
kia picanto press driving event
צילומי אוויר
LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT
NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017
tri-150408-088
tri-150408-127