בהפקת סרט תדמית ישנן מספר אבני דרך:

1. פגישה ראשונית עם הלקוח והבנת צרכיו ומטרותיו: זהו שלב חשוב מאוד בתהליך כיוון שעבור רבים מלקוחותינו זו

הפעם הראשונה שבה הם מנסים להפיק סרט תדמית ובמקרים רבים הם זקוקים לייעוץ והכוונה ראשונית. בפגישה זו אנו מנסים להבין מה הם הצרכים של הלקוח שלנו, ואיזה פתרון קריאטיבי מתוך מגוון הפתרונות העומדים לרשותנו,  מתאים לאותו לקוח. את זה אנו עושים על ידי הצגת שאלה אחת פשוטה:

מהי מטרת הסרטון? האם מדובר בסרטון שיווקי למכירת מוצר או שירות חדש? האם מטרת הסרטון היא גיוס משקיעים לצורך פיתוח עתידי של מוצר או שירות? האם מטרת הסרטון היא הדרכה או הסברה על מוצר או שירות מסוים? האם הסרטון מיועד להקרנה בערב חברה? תערוכה? אתר אינטרנט? האם ברצונכם לעורר רעש וליצור ויראליות ברשת?  

תשובה מדויקת על השאלות הללו, יסייעו לנו לדייק עבורכם את הפתרון ההפקתי האופטימלי עבורכם, ובניית תקציב עבודה מסודר.

2. בחירת קונספט מתאים, מסגרת תקציב והצעת מחיר: לאחר אפיון, בניית קונספט וסוג הסרט המתאים ללקוח אנו יכולים לבצע תמחור של העבודה. כמה עולה סרט תדמית? ובכן זהו נתון המשתנה מסרט לסרט, ופעילות אחת לשנייה. לא ניתן לערוך "מחירון מכולת" מסודר למונח סרט תדמית אבל ניתן בהחלט לומר שמרבית סרטי התדמית שלנו מתחילים בתקציב של 15,000 ש"ח לסרט. על מנת שתוכלו להבין ממה מורכב התקציב בנינו למענכם מחירון המציג את העלויות הממוצעות להפקה.

3. תחילת עבודה על הסרט: זהו השלב שבו מתחילים לייצר את הסרטון.  התסריטאי שלנו מתחיל בכתיבת התסריט והוא מועבר אליכם לצורך אישור. עוד על התסריט ניתן לקרוא כאן. לאחר אישור התסריט אנו מתחילים בסרטים מסוימים לצייר סטוריבורד. לאחר אישורו אנו יכולים להתחיל ולתאם את ימי הצילום: קובעים לוחות זמנים מדויקים לצילום כל אתר, תיאום עם המרואיינים בסרט, תיאומים לכניסה במקומות הדורשים זאת, קביעה עם אנשי הצוות, בחירת ציוד צילום, סאונד ותאורה המתאימים ביותר להפקה הספציפית, והכנות נוספות המשתנות מהפקה להפקה.

אם מדובר בסרט פוסט הנוצר כולו על המחשב כמו סרט אנימציה למשל, אנו מתחילים לעצב את את הדמויות הראשיות בסרט, יצירת הסביבה שבה הן מופיעות, ולאחר מכן עיצוב וציור הרקעים הנוספים, ומעבירים לאישור הלקוח.

   

4.פוסט פרודקשיין:  

לאחר סיום ימי הצילום אנו מתחילים את שלב הפוסט פרודקשיין כלומר השלב שלאחר ההפקה, חומרי הגלם שנאספו מימי הצילום מועברים לעורך הוידאו שלנו שמתחיל את תהליך העברתם למחשב המדיה שלנו. 

במחשב ישנן מספר תוכנות עריכה אליהן מועלים החומרים ומתחילים תהליך של קידוד מיוחד על מנת שיתאימו לעבודה חלקה ורצופה על הפרויקט. העורך בוחר מוזיקה מתאימה לקצב הסרטון, מקליט קריינות זמנית ומתחיל בעריכה של חומרי הגלם על מנת לבנות שלד ראשוני של הסרט על המחשב. שלב זה נקרא OFF LINE ובסיומו מועבר הסרט הראשוני לאישור הלקוח.

לאחר אישור הסרט מתחיל השלב השני והוא דיוק הבחירות של השוטים שנכנסו לסרטון, החלפת הכותרות הזמניות שנבנו בכותרות קבועות ויפות יותר במערכת האפטר אפקטס, מיקס סאונד ותיקון צבעים שלב עריכה זה נקרא ON LINE ולאחריו מועבר הסרט לאישור הלקוח.

בסיום התהליך הסרט עובר קידוד מיוחד המתאים לשידור במדיה בה בחר הלקוח והסרט הגמור נשלח לשידור.

איך אני יודע איזה סוג של סרט תדמית מתאים לצרכים שלי?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! ישנם המון פתרונות קריאטיבים היכולים לבוא בחשבון ולכן אנו נפגש עמכם, נלמד את הצרכים שלכם ונוכל לתת לכם את הפתרון המתאים ביותר.

כמה זמן לוקח להפיק סרט תדמית?

התשובה לשאלה הזו משתנה כמובן בהתאם להיקפו של הפרויקט, אולם ניתן לדבר על ממוצע של שבועיים שלושה להפקת סרטון תדמית בתקציב ממוצע.

איך אני אוכל להיות בשליטה על התהליך?

מהשלב הראשון ועד לקבלת הסרט לידכם אתם בשליטה מלאה על התהליך. אנו נפגשים, לומדים על הצרכים שלכם, כותבים תסריט ומעבירים אותו לאישורכם, מציירים סטורי בורד ומעבירים לאישורכם, שני האלמנטים הללו מאפשרים לכם להבין באופן מלא איך יראה הסרט שלכם, בנוסף אתם נוכחים ביום הצילומים, ובשלב עריכות הווידאו אתם מקבלים את הסרט להערות בשלב ה-OFF LINE ולאחריו. (על שלבי העריכה ראה תשובה למעלה אודות הפוסט פרודקשיין) כמובן שתוך כדי התהליך אנחנו בקשר רציף אתכם וגמישים לשינויים שאתם מעלים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

dolly dana

FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY

gpro

green

image001

kia picanto press driving event

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017

tri-150408-088

tri-150408-127