כל מה שרציתם לדעת על הפקת סרטונים לפייסבוק וליוטיוב

תחום הפקת סרטוני וידאו הפך כיום לחלק בלתי נפרד מפלטפורמות המדיה החברתית הקיימות היום. מה שבעבר היה חלק שולי במכלול פעולות קידום המכירות ויצירת התוכן, הפך כיום לזירת הפעילות שוקקת ומרכזית עבור עסקים וחברות עסקיות רבות המשקיעות בהפקה של תוכן שכזה משאבים רבים. 

העלאה הפיזית של הסרטונים לפייסבוק וליוטיוב היא כמובן רק סוף התהליך. קודמים לכך ימים רבים של חשיבה אסטרטגית וקריאטיבית. על מנת להעלות תכנים שכאלו באופן מקצועי יש להיעזר בחברת הפקה מקצועית לה יש את המשאבים הנדרשים להפקה שכזו: כוח אדם מיומן, כותבים, במאים, מאיירים, עורכי וידאו, ציוד צילום והקלטה, חדרי עריכה, עורכים ובעיקר יצירתיות והבנה של תחום הפקת סרטונים לפייסבוק, ליוטיוב ולפלטפורמות אחרות, כדי להגיע לתוצאות טובות ומקצועיות באמת.

כדי לעזור לכם לעבור את כל המחסומים בדרך להפקת סרטון וידאו מנצח, יצרנו מדריך להפקת סרטונים למדיה החברתית שיוציאו את הטוב ביותר מהעסק או החברה שלכם ויגיעו בדיוק לקהל הלקוחות שחשוב לכם להגיע אליו.

למה זה חשוב ליצור סרטוני וידאו למדיה החברתית

בנוסף לשעות הארוכות בהן אנשים צופים בסרטוני וידאו בכל יום בכל מקום ברחבי העולם, שיווק בוידאו  יכול להניע צמיחה של מותג ולהפוך להשקעה משתלמת במיוחד. כדי לתת לכם מושג עד כמה הכלי השיווקי הזה הכרחי וחשוב בעולם של ימינו, אספנו מספר נתונים אודות הפקת סרטונים ברשת: 

לאור הנתונים האלה, אין ספק שסרטון וידאו מוצלח מספק הזדמנות לקדם את המותג ולהראות את המוצרים והתוכן אותו אתם מציעים לקהל היעד שלכם בצורה עוצמתית, ישירה ואפקטיבית. זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר לקבל החזרה מהירה על ההשקעה. 

סרטונים בהפקה עצמית לעומת עבודה עם חברת הפקה

כמות התוכן המצולם שקיימת היום במדיה החברתית היא עצומה. לכל ילד כמעט יש כיום מצלמת וידאו בהשיג יד בטלפון הסלולרי שאפשר לצלם אתה הכול. אנשים יצלמו ויעלו סרטונים מצחיקים לפייסבוק ובמקרים מסוימים יזכו להצלחה עצומה ולאלפי צפיות. 

אבל על כל סרטון שהופך לוויראלי, יש אלפי סרטונים שכמעט אף אחד לא רואה. כשהשוק כל כך מוצף, סרטון וידאו שלא יוצר עניין אמיתי בצורה מהירה, יעלם וישכח במהירות בלי להשאיר זכר. הפקת סרטוני וידאו איכותיים דורשת הבנה בתחום, עבודת הכנה יסודית ויצירת תוכן שבאמת יגיע לקהל היעד של החברה או העסק. 

עבודה עם חברת הפקות מקצועית יכולה לעשות את כל ההבדל בין סרטון זניח לסרטון וידאו שבאמת מביא תוצאות בשטח, מקדם את המותג ומעלה מכירות. ההשקעה הכספית בהפקת סרטון וידאו מקצועי למדיה החברתית מחזירה את עצמה בדרך כלל תוך זמן קצר. 

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ומנוסה להפקת סרטוני תדמית לחברות ולעסקים, נסו את מוביט הפקות ולא תתחרטו. אנחנו מתמחים בכל מה שקשור ביצירת סרטוני וידאו איכותיים לפייסבוק, ליוטיוב ולכל פלטפורמות המדיה החברתית ומקפידים על יצירת תוכן מדויק, מעניין וסוחף. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם במציאת פתרונות קריאטיביים מותאמים אישית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

צילומי מוצר

FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY

סרטוני הדרכה

green

image001

kia picanto press driving event

צילומי אוויר

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017

tri-150408-088

tri-150408-127