הכתובת המתבקשת להפקת סרט הדרכה

סרטי הדרכה מספקים כלי הסברה יעיל לארגונים וחברות לצרכי פנים וחוץ כאחד. זהו כלי החוסך בהסברים פרונטאליים ומספק הסברה ויזואלית ברורה ואטרקטיבית. בין היתר הפקת סרטי הדרכה נחוצה עבור נוהלי בטיחות בעבודה, קודי התנהגות בארגון, אופן שימוש במוצרים ועוד.

יחד עם זאת, בכדי שסרטון הדרכה באמת יהיה אפקטיבי יש חשיבות רבה להפקתו המקצועית והנכונה. עם חברת מוביט הפקות הותיקה והמוערכת תזכו בהפקת סרטי הדרכה איכותיים שמעבירים באופן ברור ומעניין כל תוכן ומסר מבוקש.

חברת הפקות רצינית ומקצועית 

חברתנו פועלת בתחום הפקות הסרטונים כבר חמש עשרה שנה ומאחורינו רזומה עשיר של סרטוני הדרכה לצד סרטוני תדמית, סרטוני מוצר, פרסומות, סרטוני אנימציה, תל מימד וכדומה, אותם הפקנו לגורמים רבים ומובילים במשק כדוגמת קופת חולים מכבי, סייבר ישראל, רשות שדות התעופה, סלקום, אוודי, מרצדס ועוד.

בחברה פועל צוות קריאטיב של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, המפיק סרטים על בסיס כלים ומגמות עולמיות חדישות ומובילות. כלים אלו מאפשרים לנו להפיק סרטוני הדרכה בסטנדרטים גבוהים ביותר, המותאמים לכל צורך והגדרת תקציב של הארגון. בנוסף אנו שמים דגש על יחס וקשר אישי עם כל לקוח, על מערך שירות מעולה ושקיפות מלאה ושיתופי פעולה לאורך כל הליך ההפקה. בתוך כך אנו מקדמים בברכה רעיונות של הלקוח ומתייחסים במלוא הרצינות לכל משוב המתקבל ממנו.

כדאיות הפקת סרטוני הדרכה 

הפקת סרטוני הדרכה עם חברתנו תעניק לארגון כלי הסברה יעיל ואפקטיבי שיכול להתאים למגוון צרכי פנים או חוץ. היעילות של כלי זה נובעת קודם כל מיכולתו להעביר בקלות תכנים ומסרים שונים, שלא אחת הרבה יותר מורכב להבינם בכתב או בהסבר פרונטאלי. זאת באמצעות הצילומים עצמם, שילוב קטעי אנימציה, תלת מימד, כותרות, קריינות ועוד. בנוסף, את הסרטונים ניתן להקרין מפלטפורמות שונות לרבות רשת האינטרנט ולכל מספר של קהלים בכל מועד מתאים. כך למשל, אפשר לצפות בסרטוני הדרכה דרך מחשב אישי, בכיתות לימוד, בנקודות מכירה, במשרדי החברה או להקרינם באולמות מול קהל גדול. כמו כן, סרטון הדרכה טוב מסייע בעיצוב תדמית חיובית של הארגון, בין אם מול עובדיו או מול לקוחותיו, ואם לא די בכך הוא גם מייעל הליכי הסברה וחוסך בכוח אדם עבור מטרות אלו.

הפקת סרטון הדרכה 

להפקת סרט הדרכה, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם מוביט הפקות בטלפון 050-3344055 או במייל [email protected].

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

 

dolly dana

 

FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY

 

gpro

 

green

 

image001

 

kia picanto press driving event

 

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

 

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

 

NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017

 

tri-150408-088

 

tri-150408-127