הפקת סרטון תדמית לעסק ולשיפור המכירות

הפקת סרטון תדמית לעסק תורמת להבנה טובה יותר שלו בקרב לקוחות פוטנציאליים. בעידן שבו הלקוח פחות קורא ויותר צופה, שומע ומרגיש, סרטון תדמית לעסק הוא בדיוק הדבר הנכון, בזמן הנכון. הקלישאה הגורסת שתמונה אחת שווה אלף מילים מוכחת כנכונה, בכל פעם שגולש המגיע לאתר מעדיף לצפות בסרטון תדמית, על פני קריאת חומר כתוב.

סרטון הסברה אנימציה – מטרות ויעדים

סרטון אנימציה נועד להעביר בצורה ברורה ומשכנעת את המטרות הכלליות והיעדים של העסק, כמו גם נושאים ספציפיים שהקריאה אודותם עלולה להיות מייגעת. בדרך כלל, ישנן שתי צורות לשלב סרטון אנימציה באתר: האחת – שילוב סרט כאמור בעמוד הבית, או בעמודים נבחרים באתר. האופציה השנייה היא שילוב סרטון אנימציה בכל אחד מעמודי האתר, כזה שניתן לצפות בו בכל זמן. סרטון כאמור צריך להכיל מסר קצר, קולע ומשכנע.

הפקת סרטון שיווקי לעסק

הפקת סרטון שיווקי נועדה לסייע לאנשי המכירות בחתירה לקראת סגירת עסקה. סרטון שיווקי מציג את העסק בכלל, או מוצרים ספציפיים שלו, בצורה ברורה וחיובית. זאת, תוך מתן הסבר תמציתי על הדרך שבו המוצר או השירות המוצגים בסרטון עשויים לשרת את הרוכש הפוטנציאלי. סרטון שיווקי צריך להיות מקצועי, תמציתי ולהציג את המוצר מהזויות הנכונות.

הפקת סרטונים ליוטיוב להגברת החשיפה

בשנים האחרונות הפך יוטיוב לערוץ מידע אלטרנטיבי עבור גולשים רבים. בערוץ הזה ניתן למצוא סרטים, מוזיקה ואפילו פודקאסטים. סרט יוטיוב נועד להרחיב את היריעה באשר למוצר או שירות ספציפי שהעסק מציע ללקוחות. בנוסף להצגה חיובית של המוצר, סרטון יוטיוב מעניק מבט מרחיב יותר על המוצר, או על תכונה ספציפית שלו שעשויה לעניין את הגולשים. היתרון של סרט יוטיוב הוא שניתן לצרף אליו קישור מכל אתר של העסק, או אתר הקשור אליו.

הפקת סרטוני וידאו – מידע רב באופן ברור

הפקת סרטוני וידיאו ייעודיים נועדה לספק לצופים מבט יסודי ומרחיב על המוצרים או השירותים שהעסק מציע. הפקה כזאת צריכה להיות מושקעת, מקצועית ואמינה. הפקת סרטון הוידיאו עשויה לכלול גם השתתפות של הבעלים או המנהלים של העסק, הנותנים הסבר על המוצר הספציפי שאליו מכוון הסרט.

הפקת סרטונים ויראליים להגדלת החשיפה

הפקת סרטונים ויראליים היא דרך מצוינת לחשוף את העסק לקהל גדול ככל האפשר של צופים, שהם באופן טבעי גם לקוחות פוטנציאליים. סרטון ויראלי עשוי להציג את העסק בצורה יוצאת דופן – הומוריסטית, מדעית, או הצגה בסגנון מדע בדיוני. העיקר בסרטון הויראלי הוא לעורר עניין, ולגרום לכמה שיותר צופים לשתף אותו.

הפקת סרטוני הדרכה להעמקת ההיכרות עם המוצר

הפקת סרטוני הדרכה נועדה להעמיק את ההיכרות של הצופים עם המוצר שבו עוסק הסרטון. סרטון ההדרכה נועד למי שמעוניין לרכוש את המוצר אבל עדיין מתלבט, או למי שכבר רכש את המוצר ומעוניין לשפר את האופן שבו הוא משתמש בו. סרטון ההדרכה צריך להיות קצר, קולע וממצה, אבל לספק מידע חשוב שיסייע לצופה למצות את המיטב מהמוצר.

הפקות וידאו לאינטרנט

הפקות וידאו לאינטרנט עשויות להיות גולת הכותרת של החשיפה של העסק או המוצרים שלו ללקוחות. הפקות וידיאו יכולות להיות ארוכות, סוג של הרצאות הממחישות את מה שניתן לעשות עם מוצר מסוים. להבדיל מסרטוני אנימציה, הפקות וידאו לאינטרנט יורדות לפרטים ומציגות את כל מגוון האפשרויות לשימוש במוצר שבו עוסקת ההפקה.

 

הפקת סרטונים לעסק נועדה להעברת מידע רב בזמן קצר, לקהל רחב ככל האפשר. סרטון מוצלח עשוי להיות ההבדל בין לקוח פוטנציאלי שעובר לאתר הבא, לבין לקוח שסוגר עסקה. אם יש לך צורך בהפקת סרטונים לעסק שלך, זה המקום הנכון עבורך. המקצוענים של חברת MovieT יסייעו לך בהפקת הסרטון המתאים עבור העסק שלך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד ראשון לסרטון.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם