בעידן בו המידע על כל עסק או ארגון, זמין ונגיש לכל דורש, קיימת חשיבות גדולה ליצירת נוכחות חזקה וכובדת ברשת. צילומי תדמית מקצועי, חיוני למדי לבתי עסק קטנים וחברות גדולות, אשר מבקשות לפרסם עצמם ואת השירותים שהם מציעים. כמו כן, תמונות תדמית מקצועיות, יכולות ליצור מענה מקצועי ושיווקי חשוב בעל משמעות גדולה. צילום תמונות עסקיות טוב ומקצועי יעניק ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים, אפשרות לראות מול מי הם עובדים ולהכיר את הפנים שמאחורי העסק.
צילומי תדמית עסקי – מחירים
ברוב המקרים, צילום תדמית עסקי יתומחר לפי שעת צילום, כאשר הצילומים עצמם נמשכים לכל הפחות כשעתיים. מחיר צילומי תדמית נע בטווח המחירים שבין 1500- 2500ש"ח. מחיר זה לרוב יכלול צילומי תמונות סטודיו של כשעתיים, הכוללים חשיבה על קונספט, אווירה ועיבוד תמונות בסיסי..
מה משפיע על מחירי הצילומים
לוקיישן – צילומי תדמית לחברה בסטודיו, לרוב יהיו זולים יותר. בצילומים בסטודיו, מגיעים העובדים אל הסטודיו בו עובד הצלם, כאשר כל הציוד שלו ערוך ומוכן לעבודה. עם זאת, עסקים רבים יהיו מעוניינים בצילומים במקום העסק. בין אם מדובר במאפייה או במשרד הייטק יוקרתי, שיקוף האווירה בבית העסק ללקוחות יכול להועיל ולהיות רעיון טוב. אמנם, הגעת הצלם לבית העסק תעלה את מחיר צילומי התדמית, על מנת לכסות את הנסיעות ואת הבאת הציוד.
אורך צילומי התדמית – המחיר הבסיסי של צילומי תדמית הוא לכשעתיים צילומים. במידה והצילומים מתארכים ליותר מכך, הדבר עשוי לגרור תוספת במחיר. כל שעת צילומי תדמית נוספת עשויה לעלות בין 250-400 ש"ח.
מספר המשתתפים בצילומים – ככל שמספר המשתתפים בצילומי התדמית יהיה גדול יותר, כך משך הצילומים יהיה ארוך יותר. המשמעות היא, מחיר יקר יותר עבור צילומים עם מספר רב של משתתפים.
תוכנות עריכה – מחיר של צילומי תדמית, כולל עיבוד בסיסי של התמונות. כלומר שיפור תאורה, חיתוך התמונות וכדומה. לעומת זאת, המחיר לא יכלול תוכנות עריכה מתקדמות כמו פוטושופ. במידה ויש צורך בתוכנות עריכה מתקדמות, זמן העריכה יתארך ויביא לעלייה במחיר צילומי התדמית, כאשר כל שעת עריכה נוספת תעלה בין 150-400 ש"ח.
צילום פורטרט עסקי – כללים חשובים
קונספט ואווירה לצילומים – חשוב להתאים את אווירת צילומי התדמית לאווירת העסק. צילומי תדמית של משרד רואה חשבון לדוגמא, יראו אחרת מצילומי תדמית של משרד הייטק מתקדם.
מספר סטים של בגדים – כדאי להביא לצילומי התדמית מספר סטים של בגדים. ניתן להביא סט אחד של ביגוד מחויט ורשמי וסט אחר של בגדים לשימוש יום יומי.
שמרו על אחידות התמונות – במידה ומצטלמים מספר רב של עובדים, חשוב להבהיר לכולם להגיע עם סגנון ביגוד אחיד לצילומים, או לבקש מהעובדים להביא איתם סטים שונים של ביגוד מסגנונות מוגדרים מראש. אם כל העובדים לבושים בסגנון מחויט ורשמי ורק עובד אחד החליט להגיע בלבוש יום יומי, זה ממש לא ישתלב.
הכינו את בית העסק לצילומים – במידה והצילומים נערכים בבית העסק, חשוב לדאוג כי בית העסק יהיה מוכן לצילומים. בין אם זה לדאוג לרוקן פחים עמוסים או לתקן קירות מתקלפים, חשוב לדאוג לסט צילומים אסתטי על מנת להנות מצילומי תדמית מקצועיים.
היו מודעים לעובדים שלא אוהבים להצטלם – לא כולם אוהבים להצטלם. במידה וישנם עובדים בצוות שמטבעם אינם אוהבים לעמוד מול מצלמה, דבר ראשון חשוב להיות מודעים לכך ולקבל זאת בהבנה. במקרים כאלה חשוב לבחור צלמת או צלם נעימים עם גישה טובה וחיובית, על מנת שיוכלו להוציא לכל העובדים תמונות איכותיות. כמו כן, ניתן לסדר את יום הצילומים בצורה שמי שאינו אוהב להצטלם בסביבת אנשים נוספים יצולם לבדו בסשן הצילום הראשון או האחרון לפי העדפותיו.
על מנת להנות מצילומי תדמית איכותיים לעסק ולצוות העובדים, כדאי לרכוש את שירותיה של חברת הפקות וצילום המתמחה בתחום, כמונו.
אנו במוביט הפקות, מתמחים כבר מעל עשור בצילומי תדמית איכותיים ומקצועיים לעסקים. אצלנו תוכלו להיות בטוחים כי הצילומים ייעשו בעזרת ציוד הצילום האיכותי ביותר ויעברו עריכה בתוכנות העריכה המתקדמות ביותר. כמו כן, אצלנו תוכלו להנות מליווי אישי בכל תהליך הצילום עבורכם.