מיתוג מעסיק

מה זה מיתוג מעסיק ואיך זה טוב לעסק שלכם

לכל חברה יש מוניטין שכולל רמות שונות של השפעה. הוא יכול לכלול דעות ומחשבות שונות על מוצריה, שירותים שונים שהיא מציעה, חברי הצוות, ההיסטוריה שלה ועוד. אך הוא גם יכול להוות חלק מההשראה הרגשית או האינטלקטואלית שגורמת לאנשים לדבר על החברה עם אחרים. 

למוניטין הזה קוראים מותג ובתוכו יש סוג מסוים של מיתוג שיותר ויותר חברות מתעניינות בו – מיתוג מעסיק. זהו האופן בו העובדים של החברה תופשים את העסק ואת המעסיק שלהם. זהו קהל יעד לא קטן של עובדים בעבר, בהווה ובעתיד שמהווה חלק בלתי נפרד מהצלחת החברה. 

עובדים מרוצים הם המקדמים הכי נלהבים והכי אותנטיים של העסק, במיוחד בעידן המדיה החברתית בה כל אחד יכול להביע את עצמו בפני קהל חברים, בני משפחה וזרים גמורים בלחיצת כפתור. החדשות הטובות הן שניתן לשפר את מיתוג המעסיק שלכם בעזרת כמה פעולות פשוטות על מנת לגייס עובדים חדשים ולשמר את העובדים המוצלחים ביותר. 

במאמר הבא תוכלו למצוא טיפים והמלצות על איך להפוך את מיתוג המעסיק שלכם ליתרון בשוק משאבי האנוש התחרותי של ימינו.

מה זה מיתוג מעסיק?

למרות האמונה הרווחת שאנשים מחפשים בעיקר מקום עבודה עם הטבות כספיות ואפשרויות קידום, מקום עבודה יכול להיות הרבה יותר מכך. בעידן המודרני עובדים רוצים להרגיש חיבור למקום בו הם מבלים חלק ניכר מהזמן שלהם והחיבור הזה הוא לא בא לידי ביטוי רק בדאגה למשכורת טובה ותנאי העסקה. 

אחת הדרכים לעודד ולשפר את החיבור של העובדים למקום העבודה היא מיתוג מעסיק. בפשטות, מיתוג מעסיק הוא האופן בו נתפש מקום העבודה בעיני העובדים והדרך בה הם מרגישים מחוברים ערכית ורגשית לחברה ולמעסיק שלהם. בעידן התחרותי של היום זהו כוח חזק במיוחד למשיכת עובדים מוכשרים ושמירה שלהם בחברה לאורך זמן.

איך לשפר את מיתוג המעסיק של החברה

ניתן לשפר את מיתוג המעסיק של חברה בעזרת כמה צעדים פשוטים. ראשית, יש להסתכל על המאפיינים העיקריים של החברה – מה עומד בבסיס הפעילות שלה, החזון, המשימה, הערכים והתרבות הארגונית. נסו לחשוב מה המטרות של שיפור מיתוג המעסיק שלכם ואיזה סוג של עובדים תרצו למשוך אליכם כדי להשיג אותן. 

אחת הדרכים היעילות לשיפור מיתוג המעסיק היא שימוש במדיה. סרטון מיתוג מעסיק איכותי יציג את הסיפור של החברה, את מגוון העובדים שלה ואת סביבת העבודה האטרקטיבית בצורה טובה יותר מכל מצגת, הרצאה או חומר כתוב. בעידן בו התחרות על כל עובד הופכת להיות קשה יותר, חברה שתפעל לחיזוק מיתוג המעסיק שלה תוכל למשוך אליה עובדים טובים יותר. 

ישנן סוגים רבים של סרטוני מיתוג עסקי שניתן להפיק, על מנת לקדם את התפישה החיובית של החברה אצל העובדים. ניתן למשל, ליצור סרטון קבלת פנים של מנכ"ל החברה לעובדים חדשים ולמתראיינים או סרטון שכולל ראיונות עם עובדים שמספרים על חווית העבודה בחברה. הסרטון יעזור לכם לספר את הסיפור שלכם בצורה אטרקטיבית, מרתקת ומלהיבה ועוד.

 

אם אתם רוצים לקדם את מיתוג המעסיק שלכם, חברת מוביט יכולה לעזור לכם ליצור סרטון מיתוג מעסיק איכותי שיקח את העסק כמה צעדים קדימה. הצוות המקצועי שלנו ישמח לבנות יחד איתכם את המיתוג המתאים ביותר ולהפיק סרטון שיביא את הסיפור הייחודי של החברה שלכם לעובדים, עובדים פוטנציאלים ולשותפים עסקיים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום