טיזר באנגלית ובעברית

טיזר בעברית גרין, הינו אמצעי נפוץ ושכיח בתחום הפרסום, לרוב בתחילת מסע פרסומי, אשר נועד להשיג את תשומת לבם של הצרכנים או הלקוחות הפוטנציאליים ולייצר אצלם סקרנות ועניין אודות המוצר המפורסם.

טיזר – פירוש

טיזר פרסומי מופיע באמצעי המדיה השונים, כמו פרסומות בטלוויזיה, פרסומות ברשתות החברתיות ועוד. טיזר הוא שם כולל לפרסומת או סדרת פרסומות, אשר בהם לרוב מוצגת אמירה פרובוקטיבית, כותרת גרנדיוזית, סיסמה או תמונה, שאינם חושפים בבהירות מהו המוצר המפורסם, או מיהו יוצר הפרסומת. רק לאחר זמן מה, אותו הגדירו המפרסמים, מוצג חלקו השני של הפרסומת, אזי הנחשפים לפרסומת יוכלו לקשר בין הפרסום הראשוני החלקי, לבין הפרסום המלא שבא לאחריו. כוונת המפרסמים בפרסום הטיזר הפרסומי, היא ליצור עניין וסקרנות בקרב הצופים וכך לגרום לזכירת הפרסומת. זאת לאור העובדה, שצרכנים בעידן המודרני נחשפים למסרים פרסומיים רבים ויש צורך ליצור פרסומת שתיחרט בזיכרון הצרכנים לאורך זמן.

טיזר – מה זה

מסעות פרסומיים אשר מלווים בטיזר מקדם, יכולים להתאים למותג חדש בשוק, הנדרש ליצור סקרנות רבה ולמשוך את תשומת ליבם של הצרכנים. לחלופין, טיזר יכול לשמש עבור יצרנים ותיקים המשווקים מוצר חדש, אותו מבקשים להטמיע בזיכרון הצרכנים ולעורר סקרנות בקרב לקוחות פוטנציאליים. טיזרים פרסומיים מתאימים עבור מותגים המאופיינים במעורבות נמוכה, אשר הצרכן אינו עורך חיפושים נרחבים ומתעניין רבות לפני רכישת המוצר המפורסם. כמו כן, העלות הכספית של מוצרים אלו, לרוב תהיה נמוכה באופן יחסי למוצרים אחרים. בכך שנוצרת בקרב הצופים השונים בפרסומת סקרנות ועניין, הם יזכרו יותר את אותו מותג המפרסם, שלפני כן לא הקדישו לו תשומת לב רבה.

איך יוצרים טיזר אפקיטיבי

מסעות פרסומיים אשר מלווים בטיזר מקדם, יכולים להתאים למותג חדש בשוק, הנדרש ליצור סקרנות רבה ולמשוך את תשומת ליבם של הצרכנים. לחלופין, טיזר יכול לשמש עבור יצרנים ותיקים המשווקים מוצר חדש, אותו מבקשים להטמיע בזיכרון הצרכנים ולעורר סקרנות בקרב לקוחות פוטנציאליים. טיזרים פרסומיים מתאימים עבור מותגים המאופיינים במעורבות נמוכה, אשר הצרכן אינו עורך חיפושים נרחבים ומתעניין רבות לפני רכישת המוצר המפורסם. כמו כן, העלות הכספית של מוצרים אלו, לרוב תהיה נמוכה באופן יחסי למוצרים אחרים. בכך שנוצרת בקרב הצופים השונים בפרסומת סקרנות ועניין, הם יזכרו יותר את אותו מותג המפרסם, שלפני כן לא הקדישו לו תשומת לב רבה. 

איך יוצרים טיזרים ?

על מנת ליצור טיזר יעיל שימשוך את תשומת ליבם של הצופים ויעורר סקרנות אודות המותג המפרסם, חשוב לזכור את הטיפים הבאים:

טיזרים פרסומיים מקצועיים

על מנת ליצור טיזרים פרסומיים, שיעוררו סקרנו ועניין בצורה הטובה ביותר, מומלץ לשכור שירותי חברת הפקה מקצועית ומנוסה, כמונו.

אנו במוביט הפקות, מתמחים כבר מעל עשור בהפקת ועריכת טיזרים פרסומיים מקצועיים ואיכותיים, תוך שימוש בציוד הצילום, העריכה והסאונד המקצועיים ביותר. אצלנו תוכלו ליהנות מליווי אישי בכל תהליך הפקת הטיזר עבורכם.

לכל שאלה צרו אתנו קשר:

טלפון: 073-3744753

מייל: [email protected]

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום

צילומי מוצר

FERRARY ISRAEL - 70TH ANNIVERSARY RALLY

סרטוני הדרכה

green

image001

kia picanto press driving event

צילומי אוויר

LAND ROVEV DISCOVERY 5 PRESS LAUNCHING EVENT

NISSAN GT-R RIDE MESADA 2017

tri-150408-088

tri-150408-127