סרטוני הגיוס מהווים את הכלי החזק ביותר שיש לטובת גיוס משקיעים פוטנציאליים לטובת המיזם או המוצר שאתם מפתחים. מטרתו העיקרית של סרטון הגיוס, מעבר לשכנוע קהל היעד אכן להשקיע משאבים, היא ליצור לחברה או הארגון שלכם רושם אמין ומקצועי ולגרום לצופים בו תחושה שהם משקיעים את הכסף שלהם בצורה חכמה ונכונה.
היתרונות שיש בהפקת סרטוני גיוסים
סרטוני גיוסים מעבירים את המסר בצורה ברורה ומשכנעת.
הדגשת הבידול והייחודיות של המוצר ושלכם כהון אנושי איכותי ששווה להשקיע בו.
ניתן להפיץ סרטונים אלו בתפוצה רחבה בקלות
אתם חוסכים לכם ריצה בין פגישות עסקים בכדי להשיג משקיעים ולהציג את הרעיון שלכם.
סרטון גיוסים – הדגשים החשובים
בכל תהליך הפקה של סרטוני גיוסים, חשוב לזכור ולפעול על פי הדגשים הבאים:
המוצר שלכם – בסרטון שמטרתו לגייס משקיעים, אור הזרקורים אמור להיות על המוצר או המיזם שלמענו אתם מבקשים משקיעים. על מנת ליצור חיבור למשקיעים פוטנציאליים חשוב להציג בסרטון אתכם, אך בסופו של דבר ההשקעה היא במוצר או המיזם. חשוב להחצין בצורה אלגנטית ולא אגרסיבית מדי את יתרונותיו של המוצר. לדוגמא, מהי התכלית שלו, איך הוא יטיב עם המשתמשים, מה יש בו שבמוצרים מתחרים אין וכן הלאה.
האנשים שמאחורי המוצר – בסרטון גיוסים נהוג ואף רצוי להציג והביא לקדמת הבמה את אנשי הצוות שמאחורי החברה. זאת משום שקל יותר להתחבר לפנים מאשר לשמות. בנוסף, בסרטון כדאי להדגיש הישגים מקצועיים משמעותיים של החברה וכיוצא בזה.
קהל היעד – אסור לשכוח כי לכל סרטון משקיעים ישנה כתובת אשר אליה הוא משוגר בסופו של דבר. הכתובת כמובן היא קהל היעד של הסרטון. סרטון למטרת גיוסים בתחום ההייטק וסטרטאפים, יפנה מן הסתם לאנשים הבקיאים בעולמות אלו ולכן יש לפנות אליהם בשפה מקצועית ראויה.
מקצועיות – אמנם אין צורך לשכור את הציוד הטכני היקר ביותר או את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר לטובת הפקת הסרטון, אך חשוב בהחלט לשים דגש משמעותי על הפן הוויזואלי ועל הפן הטכני של הסרטון. במילים אחרות, קהל היעד שלכם צריך לשמוע את מה שאומרים בסרטון בצורה טובה ולראות בצורה ברורה את הסצנות. במידה ולא תשקיעו בזה ותניחו שהאייפון שלכם יכול לשמש כמצלמה מספקת לצורכי הצילום, אזי אתם עלולים לגרום ליותר נזק מתועלת.
לא לשכוח הנעה לפעולה – על המשקיעים להבין שעליהם לתמוך במוצר או המיזם וכי צפייה בסרטון בלבד לא מספיקים במקרה הזה. על כן, חשוב להתחיל ולסיים את הסרטון במסר ברור שכולו הנעה לפעולה. יש לשים לב להשתמש במילים המעודדות תמיכה בהגשמת חלום גדול. ניתן לנסות לחשוב אילו מילים היו גורמות לכם לתמוך בפרויקט של חברה כלשהי שאינכם מכירים. כמו כן, חשוב לזכור שקהל היעד הצופה בסרטון צריך להבין דבר אחד ברור, אתם רוצים שהם יבחרו באופציות התמיכה וההשקעה שאתם מציעים. כך, שקריאה לשיתוף הפרויקט ללא תמיכה והשקעה לא תועיל לכם. חשוב לתת לצופים בסרטון את התחושה שללא התמיכה שלהם לא תוכלו להוציא את המיזם או החלום שלכם לפועל .
חברה מקצועית – על מנת להפיק סרטון למטרת גיוסים מקצועי ואיכותי, שיעביר את המסר בצורה הברורה ביותר ויניע לפעולה בצורה אפקטיבית, כדאי מאוד לשכור את שירותיה של חברת הפקות המתמחה בכל עולם הפקת סרטוני גיוסים.
על מנת ליצור סרטוני גיוסים איכותיים, שיעבירו את המסר בצורה הטובה ביותר, מומלץ לשכור שירותי חברת הפקה מקצועית ומנוסה, כמונו.
אנו במוביט הפקות, מתמחים כבר מעל עשור בהפקת סרטוני גיוסים מקצועיים ואיכותיים, תוך שימוש בציוד הצילום, העריכה והסאונד המקצועיים ביותר. אצלנו תוכלו להנות מליווי אישי בכל תהליך הפקת הסרטון עבורכם.