הפקת סרטון אנימציה

ברוכים הבאים למוביט הפקות, אנו מתמחים ביצירת סרטוני אנימציה לעסקים ולחברות. מפיתוח קונספט לכתיבת תסריט, הפקת האנימציה ועריכת פוסט-פרודקשן, צוות אנשי המקצוע המוכשרים שלנו מוקדש להגשמת החזון שלכם.

צפו בסרטון קצר שהפקנו המסביר את תהליך ההפקה:

סרטוני אנימציה אחרונים שהפקנו

צלצלו כעת וקבלו הצעת מחיר מהירה

073-3744753

הפקת סרטון אנימציה הפכו בשנים האחרונות לאחד מכלי ההפקה הפופולריים בהם בוחרים לקוחותינו: היכולת לצייר כל סיטואציה והצגת ווידאו בעזרת תוכנה לעריכת סרטים ללא תלות בזמן או במקום, הוספת דמויות ושחקנים כיד הדמיון, הנפשת סצנות מורכבות בקלות והמסר שעובר בקלילות יחסית, הפכו את הבחירה עבור הפקת סרטון אנימציה לטבעית עבור רבים מהם. בעבר סרטוני אנימציה לעסקים או ההנפשה (כפי שהיו מכונים) היו מצוירים ביד, תמונה אחר תמונה, ובכל תמונה נוצר שינוי קטן. כל 24 תמונות שכאלה יצרו שנייה אחת של סרט אנימציה.

כיום בעידן הדיגיטלי ובעזרת תוכנות מקצועיות עבור עריכת סרטי וידאו אין צורך לצייר את כל התמונות מחדש אלה משכפלים אותם ומבצעים רק את השינוי הקטן באופן ידני. ככל שהאנימציה מורכבת יותר מבחינת התזוזה על המסך והאובייקטים או הסביבות המקיפות אותה מורכבות יותר, כך משך זמן העבודה על כל תמונה שכזו מתארך.

הידעת?

עבור הפקת סרטון אנימציה של דיסני באורך של 90 דקות עובדים האנימטורים כשלוש שנים בממוצע.

הפקת סרטון אנימציה – מתי כדאי?

סרטוני אנימציה לעסקים מציגים בפשטות פעולות מורכבות, מאפשרים להציג מוצרים שנמצאים עדיין בשלב הרעיון או התכנון, שימוש עם סרטון אנימציה שיווקי יועדף גם כשאין חשיבות גדולה מדי בתיעוד ויזואלי של המוצר שאתם מציעים ללקוחות שלכם, או כאשר היכולת לצלמם הופכת ליקרה ובלתי משתלמת.

 

עיצוב דמויות עבור סרטון תדמית אנימציה: ככה זה נראה לפני ואחרי 

סרטוני אנימציה לעסקים – אז איך זה עובד?

קודם כל כמו בכל תחומי הפקת סרטון אנימציה של 'מוביט הפקות' אנו לומדים את כל הפרטים המהותיים אודות המוצר או הרעיון שאתם רוצים לשווק. אנו נשמח מאוד לשלב כמובן גם רעיונות מקוריים שלכם (-: בשלב הבא לאחר שסיכמנו על מסגרת תקציב להפקה, אורך הסרטון, ושפה מדוברת אנו ניגשים למלאכת הכתיבה. התסריט הוא נשמת אפו של כל סרט תדמית וגם עבור סרטוני אנימציה לעסקים אנו כותבים כזה. התסריט הוא מסמך המתאר חזותית וטקסטואלית מה מתחרש בסרט בכל זמן נתון. זה הזמן בו אתם יכולים להתרשם מהסרט כאילו הוא כבר הופק, וכמובן להעיר את הערותיכם. בשלב הבא אנו מתחילים לעצב את הדמויות בסרט.

אחרי עיצוב הדמויות באולפן אנימציה אנו מעצבים את הרקעים של הסרט ומיד לאחר אישור הלקוח מגיע שלב הסטורי בורד: מדובר בהוספת הדמויות והרקעים לתסריט המספר את סיפור הסרט כולו. הסטורי בורד הוא הסרט שלכם אחד לאחד כתוב ומצוייר על נייר, ממש לפני שהתחלנו להנפיש את הדמויות, גרמנו להם לדבר, לשיר וליצור אינטראקציות עם דמויות אחרות. לאחר אישור הסטורי בורד אנו מתחילים את תהליך ההנפשה בו אנו מפיחים חיים בדמויות.

אחרי עיצוב הדמויות בעזרת אולפן אנימציה מקצועי אנו מעצבים את הרקעים של הסרט ומיד לאחר אישור הלקוח מגיע שלב הסטורי בורד: מדובר בהוספת הדמויות והרקעים לתסריט המספר את סיפור הסרט כולו. הסטורי בורד הוא סרטון תדמית אנימציה שלכם אחד לאחד כתוב ומצוייר על נייר, ממש לפני שהתחלנו להנפיש את הדמויות, גרמנו להם לדבר, לשיר וליצור אינטראקציות עם דמויות אחרות. לאחר אישור הסטורי בורד אנו מתחילים את תהליך ההנפשה בו אנו מפיחים חיים בדמויות.

סוגים של הפקת סרטון אנימציה לעסקים:

קיימים מספר סוגים שונים עבור סרטוני אנימציה לעסקים:

אנימציה דו ממדית: זו אנימציה הדומה למרבית סרטוני תדמית אנימציה הפשוטים והמוכרים לנו, בהם הדמות והרקע שטוחים.

אנימציה משולבת: זו אנימציה דו ממדית המשולבת צילומי אמת עם שחקנים בשר ודם המתקשרים עם הדמות האנימטיבית.

אנימציית תלת מימד: זו אנימציה מורכבת הנשענת על מודל ממוחשב ועטופה בחומרים המקנים לה מראה ראליסטי. כמו כן ניתן לסובב ולהציג אותה בשלושה מישורים שונים.


נקודות חשובות עבור הפקת סרטון אנימציה לעסקים:

  • סרטוני תדמית אנימציה צריך להיות קצר, חד וקולע. סרטון תדמית אנימציה ארוך יכול להוביל לתוצאה הפוכה. סרטון אנימציה שיווקי קצר, חד ומשכנע יניע ויעודד את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה.

  • חשוב מאוד לברר מי קהל היעד שלנו. סרטון אנימציה שיווקי מבלי לדעת
    למי אנו פונים, זה כמו לירות חץ מבלי לדעת את המטרה.

  • סרטון תדמית אנימציה חייב להיות פשוט ועדין, אינטראקטיבי ואינפורמטיבי

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות מיום צילום